ÅRET SOM GICK


2010

Var året mitt hår var längre än någonsin

Var året tog guld i DM och silver i RM i cheerleading med mitt underbara lag

Var året jag började ta sånglektioner

Var året jag gav upp dagboken och började skriva låtar

Var året mitt självförtroende svajade till rejält

Var året jag inte lyckades komma på någon musiklinje

Var året jag rättade till mitt dilemma och tog mig in på artist/musiker på kulturama

Var året jag lämnade konst & design klassen

Var året jag upptäckte mina nya allergier

Var året jag träffade massa härliga människor

Var året mina sömnproblem gick överstyr

Var året min bror Stig Göransson bytte namn till Ossian Eklund

Var året jag lärde känna min brorsa riktigt bra


Kommentarer
Postat av: saga

ditt självförtroende ska inte behöva svaja för du e bäst på jorden, du e snäll, snygg, rolig, påhittig, sjunger o spelar som en gud, får mej alltid o skratta, knasig, har värlkdens finaste hår o e allmänt underbar. love you bebuuu!

2010-12-30 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0