MOLLYS SNÅLA JULKLAPPAR!

Okej nu är det såhär att den här helgen är jag otroligt pank.
Jag älskar att köpa julklappar men men i år blir det mycket hemmagjort.
Om det finns några andra fattiga själar så kan ni ta en titt på mina tips.

1. Jag hade tänk att jag skulle dreja rätt mycket till släkten, t.ex enklare saker
som skålar,fat eventuellt muggar. Oc jag vet, jag vet många har säkert inte tillgång
till drejskiva osv men råkar ni har en konstnärs föreldrar så kan det ju vara något
att fundera över.

2. Göra en personlig cd mix är min favorit! Älskar att bara sitta och välja ut låtar som jag
tror skulle passa personen eller bara personens favorit låtar på en och samma platta.
Bränn bara ner till cd o fixa ett snyggt skivomslag. Fixa skivomslag tkr jag är jätte kul
hihihi klippa,klistra och rita! :D Om man inte gillar att pyssla så mycket så kan man bara
fixa nått snabbt på photoshop eller paint.

3. Julgodis går ALLTID hem så det är ett säkert kort! Själv föredrar jag att göra kola
och lägga i en fin glasburk. Här är en länk till ett super recept på choklad kola:
http://www.expressen.se/mat/recept/julgodis/1.67390/mormor-mias-chokladkola

4. Tryck på t-shirt eller örngott eller liknade är kul och rätt simpelt. Men det finns ett minus
och det är att man måste köpa typ färg och det kan ju kosta en del, fast samtidigt räcker det till
rätt många. Färg finns på Panduro! :)

Ni kommer säkert på massor egna saker också!
Hade ingen bra dag idag så jag orkar inte skriva något annat.
Gonatt mina kära vänner

Kommentarer
Postat av: saga

bra tips där=)

2010-12-05 @ 02:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0