Tired Little One

Skoldagen var rätt skön hade historia sen hade jag sing/song lektion
och kör. Jag bara älskar kören man blir så glad av den. Vi började öva
till konserten  och allt känns stressigt men bra. Allt är egentligen jätte bra
men jag känner bara att jag vill somna och vakna upp när jag är 30 och
det mesta är över. Fast antagligen finns det väll nya problem då...
På bussen lyssnade jag bara på massa emo låtar från en spellista jag
raderade för månader sen men jag kunde inte låta bli att tänka tillbaka.
När ja kom hem lyssnade jag på radiojulkalendern och somna i soffan tills
typ nu hade väl egentligen tänkt plugga mkt mer. Nu är jag rätt pigg.
Måste försöka sova iallafall, imorgon ska vi repa till konserten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0