Turn around and change my own mind

Ett kort blogginlägg såhär inpå kvällen. Måste fortsätta med
engelska uppsatsen och sen måste jag bena ut en john lennon
text jag ska redovisa imorgon. Hade cheer uppvisning idag, det
var kul kände mig bara konstigt tom. Asså inte nere eller ledsen
utan bara tom. Vi har fått en jätte fin maskot till laget uuuberfin!
Linns mamma har sytt kläderna själv och dom ser exakt ut som
våra dräkter :) När jag kom hem så fick jag lite shockerande
nyheter från mamma. Inget allvarligt men blev bara väldigt
förvånad och lite ställd. Ne nu måste jag gå! kram

Kommentarer
Postat av: Chuliah

din header är verkligen jättefin, och gissa vad?.. jag tycker vi ska ses snart!!!!

2010-12-21 @ 21:12:41
Postat av: Molly

Tack :DD ja det måste vi!!

2010-12-21 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0