My Eyes

Helluuu
Kunde inte vakna i morse och kom en halvtimma sent
till optikern.Jag tror dom alla hatar mig där. Och jag förstår dom!
Jag dyker inte upp på vissa beskök och när jag gör det så
kommer jag sent.
Optiker- Och du är fullt frisk? Mm?
Jag- Yepp
Eller njaa...hur menar du? Jag har ju lite små saker sådär..
Optiker- Jaha(tystnad) som vadå?
Jag-Ja...jag har svår astma. Jag har försämrad lungkapacitet.
Jag har ett no-värde på bara...
Optiker- Okej det räcker så! Har du haft linser tidigare?
Jag- Men jag är inte klar, jag har allergier också!
Optiker- jahaaa?
Jag- Hmm... jag ska försöka komma ihåg alla......nötter
.............sesamfrön...........soja SOJA JAG MÅR INTE ALLS
BRA AV SOJA!
Optiker- Okej, har du haft linser tidigare?
Jag- Vänta det var mer..... kvalster! pälsdjur! baljväxter!
Optiker- Klar? (ler lite smått irriterat)
Jag- Mmm...nej neee de e mer. JAG KANSKE BARA SKA PRATA MED
PAPPA HAN HAR DOM PÅ PAPPER!! (reser mig upp)
Optiker- Nejnej! VI TAR DE DÄR SENARE!
Jag -Okeeej....Jag är iallafall inte allergisk mot ägg.
För det är väl äggämne eller nått i linser? Haa?
Optiker- Skakar på huvet
Jag- Nä hä de kanske var i spruter JA JUSTE DE ÄR DE!
För mycket läkarbesök HÖHÖHÖ (tystnad)


Jobbig kund? Nu ska jag sätta igång med engelska uppsatsen sen
skulle jag iväg till en fest men vet fan inte om jag hinner.
Måste få klart engelskan. Åå kom just på att jag har det nya
numret av ELLE :D... meeen får ta det sen.
Pusss

Kommentarer
Postat av: saga

hahahahah jobbig tjej

2010-12-19 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0