Rolling Home

Och då var det jullov...otroligt sköönt! Vi hade en kort samling
i aulan och liten konsert. Vi körde en mindre vacker kör sång,
försökte att gömma mig bakom alla men de funkar inte så bra när
man nästan är längt och har super spotlights på sig! Sen drog jag
och Elin in till stan och kollade på lite kläder och letade efter klappar.
Vi åt på subway och jag fick ännu en härlig allergisk reaktion.
Häärligt! Mötte upp Saga och strosade runt ett tag sen åkte jag o saga
till forum och jag köpte tygfärg som ni ska få se vad jag ska till.
Stig har kommit hem, jag ska upp och se på massa serie avsnitt och
allt känns rätt bra!
Kraam

Då och nu! Vänster: 2007,höger;Nu (2010)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0