Happy new year, May we all have a vision now and then!

Och då var det nyår igen. Jag ska inte vara bitter men jag
tycker inte om nyår. Vad jag än har för mig på nyår så tkr
jag alltid att de känns dystert. Borde väl tänka tvärtom. Nytt
år,nya möjligheter men njee jag tänker inte riktigt så. Jag har
inga direkta planer för 2011 men än att hänga med hyfsat i skolan
och fixa musik. Men det är klart allt kommer ju inte bli som jag väntat
mig så det kan nog bli en del överaskningar ändå. Om inte får
jag se till att det blir de ;) Sen kommer vi till det här med löften.
Har ni löften? Jag har det ibland, vissa år. Brukar gå sådär.
Men jag gillar att utmana mig själv. Har märkt det på senaste
tiden. Jag är kanske lite av ett tävlingsfreak...fast samtidigt
inte. IaFallafall, förra året hade jag inga vad jag kan minnas men
året innan hade jag rätt många typ 13 haha. Bla gå mer på
teater,va vegetarian i 2 månader, sov bättre. Jag kan ju inte
säga att jag lyckats med att sova bättre haha eller gå på mer
teater för den delen heller. MEN! Jag var vegitarian i meer än
2 månader så de klara jag :D Faktum är att jag ska bryta den
här veg grejen(fast nu är jag kyckling) ikväll. Jag byter ut
kyckling mot ko. Men jag kommer fortfarande inte äta fläsk
kött.

Så jag får se om det blir några nya löften iår. Och ni alla fina
läsare får ha en toppen kväll/natt! :D För min del är jag glad när
det hela är över :)

GOTT NYTT ÅR <3


Kommentarer
Postat av: saga

tänk posetivt istälet så blir allt bra!!=) gott nytt år finaste bebbuuu. ps snygg bild!!! profil bild nästa

2011-01-02 @ 03:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0