ZubZub

Hellu alla sköningar! ;) Slutade då vid halv 2 idag vilket var rätt
awesome! Och det kommer att vara så ända fram till jul :))
Hade baaara musik idag vilket OCKSÅ var rätt awesome! Först
hade vi sing/song emsemble med någon brittisk vikarie. Vi körde igenom
och övade alla låtar i konsert programmet. Han sa nått med wicked, haha
jag visste inte va de var så jag kollade upp de på bussen o det är tydligen
farlig/elak haha. Skulle min låt va farlig? Sen sa han att han kopplade min
låt till PJ Harvey och sa att jag borde lyssna på henne. Får kolla upp de sen.
Sen hade jag egen sång lektion och jag träffade min sångpedagog för första
gången, han verkar jätte schysst. Fick en beatles låt jag ska öva på :
Eleonor Rigby. Den är jätte bra! :D Nu är jag hemma och ska äta något
eftersom skolmaten sucks sen ska jag städa upp lite i rummet och julpynta
sen blire tillbaks till pluggandet. Älskar att det är vinter <3
Skönt att de inte känns så jobbigt me allt idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0