Dom Andra

Sitter i köket och är egentligen as stressad men det finns inte
ett ben i kroppen som orkar röra so boken. Längtar efter att få
börja i nya klassen! :D Känner lite att jag kommer vara en
medelmåtta i djungeln av otroligt begåvade barn men men kul
ska det bli! Ååå känner bara för att sätta mig och spela någon
riktigt fin cover. Åh jag är så otroligt glad över att jag ska gå i
musikklass så det finns inte!! OCH! bland det bästa av allt!
JAG BEHÖVER BARA SPRINGA UPP TILL TREDJE VÅNINGEN
ISTÄLLET FÖR SJUNDE!! OCH!! JAG FÅR VARA MED I LUCIA
TÅGET! YEEEES! Det slog mig här om dan, alva sa: Molly du
måste känna dig mycket mer självsäkrare nu när du kommit
in! Men jag gör inte alls det. Visserligen tkr jag att jag är värd att
gå där för att jag försökt så mycket men själv skulle jag inte tagit in mig.
Imorn ska jag se Fias termins dansshow med Alva, underbart!
Men som sagt det ska bli aas kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0