Light up the sky like a flame


Från förra årets tävling. Minns DM, måste ha varit bland det jobbigaste och bästa jag någonsin varit med om!
Hah, när jag kom hem fanns det inga ord som kunde ge mina tankar rättvisa. Tillslut gav jag upp med att förklara men alla i laget förstår. Allt innan tävlingen var så kaotiskt och jag visste väl inte riktigt vad som hände.
Det var intagningar, massssoooorr av prov och träningar,träningar,träningar. Tränarna la till extra träningar på nytt och jag föröskte hänga med så gott som möjligt. Mamma och pappa försökte få mig att sluta, dom förstod inte hur mycket eller vad det betydde för mig. Men till slut kom tävlingsdagen och vi tog hem guldet.
Jag grät i timmar den dagen, inte för att vi vann utan mer för allt var över och vi hade klarat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0