Looking Up

Sitter i köket(as always) och äter en knäckebrödsmacka i all
min fast, inte för att jag är stressad(fast det är jag) utan
för att jag harupptäckt att knäckemackor är mycket godare
och krispigare o man hets äter dom :) Är egentligen jätte stressad
men min hjärna är döööd nu, har pluggat tills nu kl 12 så jag tkr
att jag är värd att få sitta här en liten liten stund. Idag var det
uppspel på emsemblen och jag skulle framföra en egen låt för
klassen för första gången. Tyckte det kändes lite jobbigt för jag visste
inte vad musikläraren skulle tycka. Visste inte om hon hade några
förväntningar eller så. Hatar att göra folk besvikna eller bara se
folk bli besvikna i huvudtaget. Men hon verkade nöjd och positiv
så det lättade allt enormt! Klassen var as shysst o så och åsa
frågade om hon skulle kompa till. Så det kommer nog bli
awesome! Puss o gonatt kära vänner

P.S
Jag och Johan kom övens om att vi skulle starta en tävling om
vem som kunde ha sockerförbud längst, sluttiden är jul.
Det har gått 1 dag och jag är heelt död pga av totaal sockerbrist!

Deg.

Kommentarer
Postat av: saga

haha ofta knäckebröd e godare o stressa i sej, du e knasig=PpPpPp ja tycker du ska bryta socker förbudet, ska du klara dej utan godis o delicato bollar ändå fram till jul??? SUUUCCCCKKKK

2010-12-01 @ 00:41:22
Postat av: Molly

men neeej om jag gör det måste jag äta 25 gram smör MED SKED!!!!!

2010-12-01 @ 00:43:49
Postat av: saga

hahahhah fyfan va äcklit!!!!!! då får du äta i smyg=)

2010-12-01 @ 00:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0