Hur tänker ni nu?

Herre jävlar vilken dag!! Kunde inte sova inatt hade bara
för mycket att tänka på och ångest för skolarbeten. Gick ner
drck lite te men inget hjälpte. Somnade äntligen 05:00...gick
upp en timma senare. Var rätt borta i skolan och mina ögon
föll ständigt ihop. Sova sova sova. Skolan började med
ett härligt engelska förhör och ansträngde mig för att inte
flippa ur på min engelska lärare. Molly why don't you speak
english? Kan du förklara på svenska jag FATTAR inte! Well,
you now on my classes we only speak english Molly. Snark!
Sen hade jag min antagligen sista bildlektion på kulturama.
Vi jobbade med bildkomposition och bildseende, egentligen
rätt intressant! :) När jag kom hem proppade jag i mig lite mat
drog direkt iväg till träningen. Där fick jag veta att vi SKA ha
uppvisning på fredag! Och inte vilken uppvisning som helst
utan uppvisning  för en waynes coffee konferans. HAHA den ni!
Vi ska ha på oss waynes t-shirtar och cheer shorts ahahaha.
Jag kan tänka mig dom feta gubbarna sitta o gnida sina magar
och små dregla lite smått. Vi ska vara där i TRE timmar!!
Hejdå fredagskväll! Vi har gjort om väldigt mkt av programet
och jag är inte säker på att allt kmr sitta sådär 100% till fredag.
Hahaha de bästa är i slutet när vi ska ta varandra i händerna
och säga WAYNES COFFEE! Ne twisters, förlåt men detta är lågt...

Kommentarer
Postat av: saga

hhahahaha gooo waynes coffe woho!!! men de där klarar du. haha får man komma o kolla eller?? eller e de bara tjocka gubbar som får??=(

2010-11-17 @ 22:52:54
Postat av: Molly

ledsen tror att det bara är feta gubbar som får komma o dregla

2010-11-17 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0