Can't keep it in

Alla dagar är inte bra. Känner mig sådär jävligt otroligt
dålig i allmänhet som säkert alla kan känna någon gång.
Har väl egentligen ingen direkt anledning men jag känner
att jag aldrig räcker till. Jobbig. Mesig. Onödig helt enkelt.
Jobbet på lidingö med laget gick bra. Bättre än väntat faktiskt!
Mina hjulningar satt och byggen satt. Jag blev nöjd!
Sen så kan jag inte undgå från att säga att jag kände mig lite
"naken" om man säger så när stekarna stog och hejade med
grov mans röst. Och jag kan inte säga att de kändes så bekvämt
att böja mig fram och flasha lite smått sådär i dom där korta
shortsen... Men jag fick min t-shirt! :D
När jag kom hem kände jag mig bara helt tom och bröt ihop
på rummet. Nu: Äter nudlar, lyssnar på musik och ska snart
läsa i min nya sing/song bok från skolan :)
Sen ska jag sova och när jag vaknar finns inte den här dagen.
Gonatt kära ni!

Laget idag,dålig kvalite pga mobilkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0