Är det sant att din hud är doppad i honung?

Det var väll inte så farligt att börja skolan trots allt.
Blev sjukt glad av att träffa alla igen. Himla fin klass de där!
Och det har börjat tre nya, jätte kul! Har iaf tagit reda på
att Martina(nya) har bra humor! verkar shyssta allihop.
Så jag har nog hållt mig rätt positiv hela dagen och
allt har flytit på rätt bra. Hade kanske en liten svacka där
när jag lämnat emelie,issa, martina,elin o co, jag kände
mig så otroligt sliten, stog i tjurade i väntan på saga i
slussen och skrek FUCK LIFE i luren. Hahahahahah trött tjej.
Men sen träffade jag o saga en kompis o hade en
riktigt mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: saga

FUUUUUUUCK LIIIIIIIIIFE!!!!!!!!!!

2011-08-18 @ 01:25:33
Postat av: issapissa

Haha rätt lätt att fucka ur ;)

2011-08-18 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0