Dear Sandman



VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? Somnade vid halv nio.
Snart ska jag iväg till skolan för att ha EN lektion. Vet inte varför jag inte kunde sova.
Lyssnade på soundtracken till Skins  om och om igen. Tills klockan blev 5 då jag
tog ner och tog 2 alvedon mot huvudvärken. Alvedon suger.
Så med en och halv timmas sömn ska jag nu släpa mig iväg till skolan.
Livet är bra ibland.

tzesxrdctfhmubjopkålök,mojpihuog9yf8ptdo7s6erxdctvfuygbihnjop
trdyugojipkål¨poåiputoirusrydtufygiuohipoåpk¨loå'¨päåouöpiyluokti
estrdyugojipkål¨'äpiouöilyuktyrjthrsdcgtfghyiujoikpolå
po'piäouöilukhfygulijoikpoiäouöiylukyjthdgfyuojikpäouöilyukyjfgkuhlyiujoikp
ydutfgiohjpkål¨'åöå'oäpiöouilyuktyjrthedrfygtuyhiio¨päiouöiylutkyjtjdg

Borde lägga ner bloggen snart, Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: saga

nr 1. ta treo istället, de hjälper mnycke bättre. nr 2. lugn. nr 3. lägg inte ner bloggen, du e den enda bloggen som e värd o läsa! puss

2011-08-22 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0