I FOUND OUT, I GOT A CRUSH ON YOU

Heeeej bloggen!

Igår kom jag hem från Emmaboda, såååå skönt att komma
tillbaka till en säng!! Men kommer sakna det också, men nästa
år kör vi igen! Det har varit ett par flippade dagar :))
Skrillex var, VAR UNDERBARAAA. Bara rätt helt kort och gott!

Jag vet inte riktigt vart jag srka börja....
Men vi träffade roliga, kontiga,snälla,tråkiga, OTROLIGT
konstiga och shyssta människor. Blandat helt enkelt!
Massa minnen, trevligt trevligt! Johan och Saga ni är
otroliga, älskar er puss!

Så nu är jag på landet med Johan, Saga drog i morse.
Hahahahahah igår fick vi en liten idé om att hälsa på kossorna
i hagen rätt sent på kvällen. När vi väll kom dit så hade
vi klättrat in under och såg inga kossor i dimman så vi
fortsatte in. Sen stog dom alla där och blängde som i en
liten armé. Det var väll rätt lungt tills Saga påpekade att en
av dom såg väldig arg ut och hade stora horn, o de
såg ut som de skulle gå till attack...HEHE.
En minut senare satt vi livrädda i ett träd.
HAHAHAHAHAH ja orkaaar inte. Tillslut kunde vi iaf
klättra ut ur hagen. hahahahaha

Men nu är jag osocial och ska gå och ska paddla kano!t med johan!
Fan honom om han välter den! Men jag är iaf nyduschad och allt
som en ny människa igen, SÅ JÄVLA SKÖNT!

Bilder kommer! Ha det bäst!

Saknar dig fresten

Kommentarer
Postat av: saga

åååååååååååå va underbart vi haft de!!!!! vill redan tillbaka=( blir lite ledsen i ögat när ja tänker på att de e ettt helt år kvar, men jaja den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge=)pussssssssssssssssssssssssssssss<3

2011-08-01 @ 20:35:08
URL: http://sagaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0