Let my doubts go

SWDEFRGHJKL sitter o försöker få i ett jävla kamera kort
i kortläsaren men de går inte!! Känner att jag snart har sönder
kamera kortet, men jag blir helt galen.
JAG ÄR HEMMA FRESTEN! Så skönt! har legat död i min säng ett
tag nu. Älskar min säng, hah jobbiga dagar i tält...
Lyssnar på Adele! ÅÅ så braaa! Har skruvat på basen på högsta
på stereon! Och nu är min favvo låt, NU! SÅ DGFHJ FIN!
Asså texten!

I don't know why I'm scared, I've been here before
Every feeling, every word, I've imagined it all,
You never know if you never try to forget your past
And simply be mine


När jag fått upp dom jävla bilderna ska jag göra ett bättre inlägg!



Sliten tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0