Nu är falska känslor bättre än inga alls


Sitter här med Johan och vi har segat hela morgonen.
Idag är det sista dagen här på landet, imorgon åker vi hemmåt.
Tillbaka till kära gustavsberg för min del. Har knarkat den här låten under de
senaste dagarna, så himla härlig. Ikväll kommer bror min ska bli trevligt, träffar
honom aldrig nästan. Han jobbar hela tiden...

Iallafall, jag vill bli bättre på att skriva texter, asså låttexter. Vore kul att skriva på
svenska, men det går bara inte! Jag kan bara inte förmå mig att sjunga på svenska!
Vill skriva texter som får folk att reagera. Bryr mig inte om de hatar den eller tycker
de är konstiga eller så, vill bara att de ska väcka nån reaktion. Men det är väll bara
att fortsätta jobba på.

Ska bli skönt att komma hem till alla jag saknar!

Kommentarer
Postat av: saga

kapten röd e bäst!!!!!!!!!

2011-08-07 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0