People say believe half of what you see, Son, and none of what you hear.




DÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIG UPPLÖSNING. Ikea katalogen hamna i brevlådan och jag fick ett
plödsligt behov av att rita en säng. Jepp. Medans jag ritade så började jag tänka på
boken " en dag" som jag förövrigt förfarande inte läst klart.

Anyway, skoldagen var rätt skön. Ny lärare som också verkar helt ok! Cj!
Hade sång med demitri som var rätt kul bara att man sjunger fööörjävligt.
Meeen Molly, det är ju därför vi har dom här lektionerna sa han när jag muttrade
att låten var för hög. Imorn är det fredag, går till 5! PARTY!....

Men wtf ska sova!


Kommentarer
Postat av: saga

ååå vilken mysig bild<3<3<3

2011-08-26 @ 04:12:55
Postat av: Anna

jag blir alltid så glad och uppmunraad när jag läser dig blogg ;)

2011-08-26 @ 07:11:16
Postat av: Julia

Ja tack, den tar jag gärna och sätter upp på min vägg!

(Jättefin!)

2011-08-26 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0