The Sun Goes Down

Jobbade lite hos mamma idag och vips är man 500 kr rikare
känns bra. :) Mamma skulle ha nått föredrag om hennes konst
för några från linköping. Sjukt egentligen, att folk åker från linköping
för att få höra mamma berätta om sin konst! Och alla var typ
jätte intresserade! Hon är rätt cool ibland, min mamma.
Hahahah medans det var paus passade Kina på att presentera mig
för alla människor. DET HÄR ÄR MOLLY, MIAS DOTTER!
Människorna: Ohhh!
Kina: MOLLY GILLAR MUSIK(veeeem faan bryr sig om deee?)
Människorna: Ahaaaaa!
Jag: Öhh... ja hejhej
Kina: NU BLIR HON LITE GENERAD SER JAG!
Hahahah knas. Men men de var rätt kul.

JUSTEE FICK ÄNTLIGEN UPP SOMMARVIDEON! :))
Lite jobbigt filmad men men, enjoy ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad nice video!

2011-08-28 @ 10:34:31
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: saga

åå finis video

2011-08-28 @ 17:32:40
Postat av: issa :)

Niiiice! Schnyggingar ;)

2011-08-28 @ 19:53:16
Postat av: Anonym

meeen nuttar dååå!! vaa gulliga ni är!! :D

2011-09-08 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0