Wonder


Jag och Saga på landet efter emmaboda <3 du är bäst

Jaa då var sommaren snart slut. Jag veeet att jag
konstaterat det ett par gånger nu. Men det kan nog
bli en bra höst ändå. Jag ska göra den bra. Min höst.
Så mycket grejer som är annorlunda den här gången.
T.ex så går jag inte kvar på cheerleadingen och
det känns så oootroligt skönt och lättande. Ingen press.

Och till er som deppar inför skolan, shape up!
Vet att det kan kännas sjukt segt men vafan man måste
ha en positiv inställning iallafall. Tänk sådär töntigt
vad-är-meningen-med-livet-aktigt , har märkt att man
får en sån där positiv inställning då! Låter lite skumt men sant.

Okej innan skolan börjar vill jag hinna med en del grejer:

* Fixa bokhyllor i rummet, samt mål nått i rummet

* Lösa lite grejer

* Skriva minst 3 grymma låtar

* Komma in i rätt sovvanor

* Sluta läsa bloggar som får mig att känna mig SÄMST

* Sätta upp en musikal(FICK BA IDÉN NU! BRILLIANT!)

* Fixa tillbaka konditionen (vaart tog du vägen?)

Okej nu är jag sjuukt trött! Sitter och lyssnar på musikallåtar
nu och får nån slags stark nostalgi. Mår alltid lite illa när jag får
nostalgi moments. Konstigt,ja. Eller så är det bara för att jag är
tröttt. Så varför sover jag inte? Vene fick ett ryck att göra ett
inlägg. Men nu har jag gjort det så gonatt sov så gott! <3



Kommentarer
Postat av: saga

ååå mysig bild på oss, love you<3 haha ps sluta va så hurtig o säg aldrig shape up! ja ser bara framför mej hur flörten kommer efter haha

2011-08-12 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0