Are you here forever, standing by the road, With the benefit of feeling on your own?



Heeej bloggen
Här sitter jag i köket och lyssnar på musik. Ska göra det här inlägget kort  för
Ella vill ut. Den här låten(som jag verkligen tycker ni ska lyssna på) var den
första låten som jag uppträdde med, eller ja vi uppträdde med. Jag, saga och clara
hade startat ett band. som kom att ha många namn...pumpkinpets, colorblind,
hemskt och många fler. Det var 6:ans vår show. INGEN engagerade sig alls. Inte
ens våra musiklärare. sämsta lärarna någonsin. JO vänta ullrika våran klassföre-
ståndare såg rätt engagerad ut när hon dirigerare våran klasskör förgäves.
Men vi fick iallafall lärarna att gråta till den här låten och en annan som heter
tomorrow med arvil lavigne
. Vi satt där i våra fuuula kläder och med en ostämd
bas. Men tydligen höll det iallafall. Eller? Vi lovade att avsluta med den här låten
på varenda spelning. Och det höll vi ju faktiskt eftersom det inte blev nån mer
spelning efter den där i 6:an hah. NUU måste jag ut!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken fin låt! Ska lyssna mer på the vines!

2011-08-14 @ 12:20:59
Postat av: saga

hahahahhaha ja orkar inte. va grymma vi va<3

2011-08-14 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0