We dance in the living room, dance on the sidewalks Dance in the movies, dance at the festivals, dance, dance, No men ever really dance like this



Ja okej, jag vet att jag pratade massor om att inte ha skolångest
men HEHE min skolångest har nått sin höjd nu. (kan man säga så?)
Jag menar HUR ska jag klara matte b när jag knappt klarar matte
a ??? Och franskan!! Vrf valde jag franska?? ANNA? Vem ska
genomlida franska lektionerna med mig?

Med tanke på Anna! Hon är hemma! ÅÅ som jag saknat henne.
Ska träffa henne senare idag :)
Men måste dra ha de!




Kommentarer
Postat av: Annabanannacoockerspaniel ;)

VARFÖR VALDE DU FRANSKA NU FRAMFÖR ALLT!!! JAG SKA JU VÄLJA DET I TREAN!! AHAHAHAHA; Dumt! Men sjukt nice att träffa dig ;)

2011-08-16 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0