All roads lead to Rome

Är sjuk. Ipren,ipren,ipren,ipren.
Orkar inte göra något spec, orkar inte läsa, spela gitarr eller äta så jag tänkte
passa på att ladda upp lite foton från min sommar, kanske främst från Rom.

Under min Rom resa kom jag fram till att jag hatar att vara turist, speciellt bland andra
turister. känna sig jobbig och fråga om vägen, UPP MED KARTAN, pappas jävla gps.
Men jag älskade rom, hysteriskt och virrigt. Lite som jag.













Pose med självaste påven höhö.

Började tänka på Da vinci-koden.














För jag ska dansa fast än hjärtat brister ska dansa fastän hjärtat brister


Viking/Gollum Saga






Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fina bilder! så du kan inte repa imorgon? :((

2011-08-23 @ 18:21:48
Postat av: saga

fina bilder,speciellt skägg gollum bilden. jätte fin. tack, älskar dej<3

2011-08-23 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0