To reach out my hand





Allting rullar på bra. Riktigt bra faktiskt! Våran nya sing/songlärare är helt
fantastisk! Grym! Skickar ut spotify listor som han gjort för varje elev med
musik som han tycker passar den enskildes stil. VILKEN LÄRARE GÖR DE LIXX?

Dock har min extrem-skräck-för-rymden-och-döden kommit tillbaka lite.
Det har väll med att göra att naturkunskapen har börjat. Det var så lättande
att slippa natur i ett år. Märkte det idag på n-kunskapen när Niklas började
komma in på rymden och livets gång hur paniken liksom bubblade upp och
grep tag i mig. Ne, det är inte lätt när det är svårt. Men det gäller bara att
tänka på något helt annat, bara det första som kommer upp! Katt, ABBA, ost,
loppis, tomat, plektrum etc.

Började iallafall tänka på mamma i göteborg. Lilla mamma som har flyttat
till göteborg för att bli professor. Hon var jätte nervös innan hon skulle ge sig
iväg på morgonen och ville bara stanna hemma. Men jag vet att hon kmr klara
det där finfint, om inte bättre! Jag och Johan ska nog åka o hälsa på någon
helg snart! :)

Gonatt fina ni!


Kommentarer
Postat av: saga

i know the feeling baby..vi har ockso borjat me naturkunskap o rymden....inte kul.. men men livet rullar vidare=) love you

2011-09-01 @ 02:14:50
Postat av: Julia

Vi har också börjat med naturkunskap, och rymden... usch usch usch

2011-09-03 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0