Cure This



HAHAHAHAHAH alltid lika roande att kolla tillbaka på gamla foton...
Nej men jag har inte fotat nått idag och videon är inte klar så
då blev de en gammal bild, väldigt gammal.

Jag ska ALDRIG mer baka bullar fresten...vilket projekt!
Hur lång tid tog det...4 timmar? Och NEJ det var inte värt det!
Nu är det inte så långt kvar till skolan börjar.
Roligt, tråkigt? Vet inte, någon stans där emellan.
Stannar iallafall hemma sista tiden innan och tar de lungt.
Snart ska jag få träffa min Anna igen! :D som har varit
bortrest hela sommaren. Vem gör så?? hahah
Anna, min mamma sa idag:" Jaja Anna! Oj henne hade jag nästan
glömt bort! " Där ser du, inte bra att bara åka bort så länge ;)
Saknar dig iallafall. Idag kom Saga hem från uppsala reggae!
Så förhoppningsvis får jag träffa henne snart också :)
Men imorn ska jag träffa en annan person ;)
Saknad även han. NUU måste jag städa hela köket som
förövrigt är fyllt med deg. ÅH DEG!....
Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha oj...farligt farligt att försvinna bort sååå länge. Saknar dig med min lilla tok. Men snart så. Fatta om typ sex dagar kan vi hitta på något super skoj. Kan vi inte göra något roligt?? Nåja, du får väl sätta upp en bild på mig på din kylskåps dörr och skriva: Detta är min kompis Anna, så att alla kommer ihåg. Nåja, nästa sommar ska vi hare sååå sjukt nice. Då får vi planera. Om jag lyckats ta körkort i juni(vilket jag planerar) så kan du jag emelie issa och elin åka på roadtrip! Men framför allt ska du komma hit ner några dar och jag ska vara i stockholm minst en vecka :)

2011-08-08 @ 11:33:34
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0