In december



Här är inte en ny låt. Men en nyinspelad låt.

Jag skrev låten när jag gillade en typ men de såg rätt dystert ut.
Det verkade inte finnas något som kunde få det hela att fungera
och ibland vet man inte varför men det får vara så.

Om jag bara visste att det skulle vara sista gången vi skulle sitta och
prata så skulle jag berätta så många saker som jag inte fick sagt.
Men de skulle visa sig att de inte var sista gången och jag tror att
jag fick det mesta sagt till slut ändå. Men som sagt ibland funkar
bara inte saker och ting.

Låten uppträdde jag och Julia med på ett fik i stan.
Hoppas ni fått till de sådär jul mysigt hos er, själv jobbar jag på det!

Puss

Kommentarer
Postat av: saga

ååh så fin, älskar dej o din musik mest

2011-12-21 @ 22:12:54
URL: http://sagahehe.blogg.se/
Postat av: Julia

Ser ut som ett omslag för ditt album eller något!

Vi får uppträda/spela snart igen!!

2011-12-23 @ 00:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0