Tack

Jag känner mig så otroligt lättad. Det känns som allt de där jag kännt mig så ledsen för ett tag bara sveptes bort.
Jag vill ha de såhär alltid. Och för första gången så måste jag säga att jag sket fullständigt i vad jag fick. Dock måste jag säga att jag blev rätt förvånad när jag fick två enorma högtalare. Jahaa?
Somnade i mitten bland mormor och Harald och ville bara att alla skulle sitta kvar där. Jag vet inte, jag tror jag behövde en sån här dag för att bli lite pepp på livet igen. Nu är jag ungefär såhär glad!


Kommentarer
Postat av: saga

ååå men ja dör vilken liten smurfbebis!!!! vill bara klämma sönder dej!!!!!!!!nusse<3 skönt att du hade en bra jul, love u!

2011-12-25 @ 17:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0