Allt kommer tillbaks


I tisdags såg jag säkert med Anna. Det var så himla fint.
Jag hade svårt att hon stog där mitt framför mig och sjöng
ut alla historier och känslor som jag så många gånger
spekulerat över. Och jag måste säga att jag känner mig
rätt mesig när jag erkänner att Säkert spelat en rätt stor
roll genom min gymnasietid.

Det är som att alla hennes låtar har svaren till mina frågor.

Om du undrar varför vi aldrig springer på varann
För när jag ser dig, min vän, kommer allt tillbaks igen
Då kommer allt tillbaks igen, ja


Jag skulle vilja stanna prata
Men allt kommer tillbaks
Jag skulle vilja stanna prata
Men allt kommer tillbaks
Jag skulle vilja stanna prata
Men allt kommer tillbaks
Jag skulle vilja stanna


Av någon konstig anledning så har jag rätt många personer
som jag nästan gömmer mig för som jag skjutit ifrån mig
under en tid. Jag tror jag har lätt för att verkligen lära känna
vissa personer på djupet men sen vill ja springa iväg.
Naturligtvis är det inte så med de flesta som jag känner men
ibland blire de så.

Den här låten av säkert är så klockren. Det är inga komplicerade
ord eller smarta utryck men den prickar mitt i prick.
Jag vill så gärna prata om allt men allt bara kommer tillbaka
och vart skulle vi börja? Vad finns de att säga?

Tack Mr & Mrs Norlin för att ni såg till att Annika Norlin tog plats här.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0