Lusse Lelle




Jag har i stort sätt bakat och fixat HEELA dagen. Vill göra det här till den juligaste
av alla. Vill ha allt perfekt. Kom på mig själv med att stå och skrika på mamma för
några ynka traditioner som bröts när de är precis de här ja ifrågasatt Anna om.
VA?? Vadå måste ni ha sådär vaaarje år? Näää? Är de sant?

Och sen sitter jag där och tjurar själv vid köksbordet för att allting inte blir precis
så som de ALLTID varit. Jag måste säga att jag både hatar och älskar förändringar.

Sen fick jag familjen på mig för jag glömt russinen i lussebullarna.
RUSSIN MOLLY RUSSIN! DET ÄR INTE LUSSEBULLAR UTAN RUSSIN!
- Kära mor & far jag HATAR russin! Men de här med russin är tydligen något
relevant. Får trycka i ett par i kolorna eller något.

Imorn ska jag ta och panikshoppa med Julia de sista och första julklapparna.
Alltid i sista sekunden.

Love

Kommentarer
Postat av: Julia

Ses igen? Ja! Och jag blir väldigt sugen när jag ser dem där lussebullarna...

2011-12-23 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0