DM SILVER

Dagen igår var så grrryyymt underbar och det var så jävla kul att tävla. Tänkte göra
största super DM inlägget MEN jag däcka på soffan direkt när jag kom hem.
Iallafall här kommer mitt super inlägg! Puss


Klockan ringde 05:00 så det kanske inte är så konstigt att man inte strålar av glädje.
Snubblade in i duschen och fixade allting som behövde fixas.



Ner med dräkten och allt! Fick ett brutalt panikanfall fem minuter innan vi
skulle åka när jag inte hittade mina cheerskor men turen var på min sida och
jag fann dom!



07: 00
Vi tog tåget mot uppsala och taggade till :D På bilden Sara och Marika med
sin smått peddo min :))


Sen blev det sminking som tog några år. hehe... färgerna var ju inte dom
vackraste. Orange, vit och lila. Men helheten blev rätt shysst!


Nöjda tjejer efter ha visat upp programmet!



Sjukt duktiga twisters-junior som senare knep silvret!



Lagbild i minsta lilla paus i schemat.


Ni förstår inte hur underbart det kändes att kliva ut på matten. Direkt när
dörrarna öppnas så översvämmas man av en stoor vind av skrik och
applåder från publiken.  Och när man väl står där så är det svårt att ta in alla
intryck, man hänger bara med i svängarna. Sen när musiken sätter igång
får man sånt enorm lyckorus så det finns inte. Tårarna var oundvikliga
efter slut posen.





Och för oss slutade det med ett silver runt halsen, sjukt nöjd efter att ha
tävlat mot så duktiga lag. Och vi drar vidare till RM i malmööööö!!!


Vill ni veta något om DM resultat eller kanske bara något om twisters så kan ni bara
fråga på! :)

Molly



Kommentarer
Postat av: saga

wohoooooooo å så kul=D goooo twisters!

2011-02-09 @ 00:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0