I have to make you mine to get you off my mind



Efter att jag och joghan hade frossat onyttigheter ocg sjunkit ner i big brother så
fann jag den underbara nyhet!
Those dancing days nya album, Daydreams and Nightmares!
Har lyssnar genom de flesta låtarna och tycker faktiskt att det låter riktigt bra!!
En av anledningarna till att jag gillar det är för att det är så mycket
trummor och bas, vilket jag älskar! Otroooooliga trummor, älskart!
Bästa låten på plattan tycker jag ändå är When we fade away, jag har
försökt att ladda upp ett youtube klipp med den i flera månader men
dom har gjort så att det inte gick att bädda in den.
Ta en titt på detta album! Nu borde jag sova för imorn blir det
att dra in till stan för lite fotande med julia.
Sweet Dreams






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0