Min tro

Jag har ingen religös tro men jag tror på
mina drömmar antar jag. För något måste man väl
tro på. Jag tror att man kan få det man vill ha om man
kämpar för de. Jag tror att någonstans så har alla mänskor
hyfsad personlighet även om man verkligen verkligen inte
tror det om vissa ibland. Man skulle väl kunna säga att jag
tror på "sen". Att någon gång senare kommer saker och ting
bli bättre, att sen om ett tag eller kanske bara någon dag så
kommer inte allt att kännas så otroligt jobbigt längre.
Och jag tror att det alltid kan bli bättre helt enkelt, att det inte
finns någon anledning till att ge upp.

Kommentarer
Postat av: saga

bra sagt honey bobo=)

2011-02-09 @ 00:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0