Något ni inte visste om mig



Jag har aldrig sett en hel fotbollsmatch
Det gåååår inte att sitta kvar under en hel fotbolls match,
för mig är det en rund cirkel som far fram och tillbaka och jag har ingen koll alls.

Mitt sämsta ämne är kemi
Formler....inte min grej

Jag skulle egentligen heta Sonja
Singlade slant, sonja vann men farmor tke jag såg ut som en Molly.

Jag var jättetjock som bebis
Vägde 5 kilo när jag föddes...

Uno-pro?
Haha nej men jag förlorar typ aldrig i uno.

Tappar bort minst ett busskort per termin

Alltid.

Maud Olofsson en släkting
Rätt långt mellan oss, inget man är stolt över dock.

MusikalFreak
Finns det något bättre??? Har en spotifylista
med endast musikalmusik.

Det värsta jag vet att vara i obekväma situationer
Aaa finns väl inte mer om det vatt säga.

Ensamvarg?
Jag trivs med att bara vara själv och slippa prata med någon.
Bara spela gitarr eller måla. Bara slippa vara social.
Sen behöver jag också mycket folk och vänner i min
omgivning såklart.

Stress
Jag har en tendens till att stressa upp mig i onödan och får då ofta
väldig panik och blir rätt vilsen och börjar ofta gråta om det blir för
mycket.

Vissa av er vet säkert redan vissa eller alla dom här sakerna men, men.
Det här är vad jag delar med mig av för stunden.









Kommentarer
Postat av: saga

ja visste allt de där,förutom att maud olofsson e din släkting haha woho;P

2011-02-16 @ 00:12:23
Postat av: Anonym

Molly nu vet jag vad vi ska göra2 mars. Vi ska totaltitta på musikal:-):-):-):-) jag är ett totalt musikalgalen person har alltid storgillat det.

2011-02-16 @ 18:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0