Your my best friend and i want you to know, my feelings are true I really love you.




Idag fyller min finaste underbaraste Saga 17 år!
Fyyfan vad tiden går fort. Saga är grädden på moset, hon är
paraplyet i regnet. Och jag tycker lite synd om dom som gått
misste om denna brud. Bland den omtänksammaste mänskan som
jag känner och min bästa vän .

Saga gillar att ha kul kort och gott. Fota, partaja, träffa mig :)))))))
och ibland om hon orkar andra vänner...
Älskar tv-serier och tänder till på varannan kille här och var ;) hahah
Vi får ofta höra JAAAG ÄR SÅ KÄÄÄR

Saga du är underbar och är så glad att ha dig som bästavän.
Förgyller min dag sådär som bara du kan.
Älskar dig fina du!


Kommentarer
Postat av: saga

ååå du e bäst fina älskade bästaste vän!! nu börjar ja gråta lite haha, älskar dej mest världens bästa molly<3<3<3<3<3 pusspusspuss

2011-02-18 @ 00:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0