Göteborg

Hej hej!
Vaknade vid 20 i 5 helt automatiskt. Jättekonstigt. Så jag låg
och drog mig i sängen i 20 min o lyssna på musik. Gjorde ior
dning mig snabbt ocg drog iväg till bussen. Och mötte
(WAIT FOR IT) Ulrika vår mellanstadie lärare som vi plågade i
år. Fick henne gråta utan skuld och skrev vackra "hatbrev" till
henne. I samma stund som jag såg henne kände jag på något
sätt lite skuld. Men hon hade hunnit se mig och kom fram och
kramade om mig."Gud vad skönt det är o se dig Molly! Vilket
hår!"  Jag var inte den som skrek i klassrummet o kallade
henne hora men helt fläckfri kan jag väl inte säga att jag
var heller. Hennes blick var som i dom där filmerna när dom rest
i evigheter o till slut nådde land. För en stund glömde jag bort
situationen i 4-6an och bara babblade på. Det var ju så länge sen.
Ulrika ville ta igen 4 år på en kvart! Vad hände med alla Molly?
Vart tog dom vägen? Håller ni ihop??
Jag förklarade som det var, Jag visste på ett ungefär vart alla hade
börjat men nej jag kan inte påstå att vi hängde ihop.
Och högstadiet då?? Hon ville höra allt, men inte ett knyst om
hur det var förut. Ulrika hade fått sin drömklass tillslut och jag hade
fått min. Konversasionen slutade inte förens i POCKET SHOP vid
centralen.

På tåget fick vi frukost, jag som är en frukost älskare åt upp allt.



Ateljeérna var fantastiska och jag blev lite salig. Höger: tryck-atelje,
vänster: keramik atelje





Efter allt blev det shopping, kom hen med en klänning och en blus. :)
Gonatt kära vänner
M

Kommentarer
Postat av: saga

hahhahah ulrika...hon kan inte haft de lätt me oss=P

2011-01-07 @ 03:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0