Låtar som berör


Musik. Åhh, jaa vad ska man säga? <3 Bästa som finns.
Haha jag blir nog berörd av låtar rätt ofta. Såklart av låtar
som har fina texter och som jag känner igen mig i. ÅÅ!
Också låtar som jag hört/spelat vid ett speciellt tillfälle.
Som ett minne! Iallafall här är några av dom :)

Smells like teen spirit - Nirvana

Segertåget - Maskinen

Himlen är oskyldigt blå - Ted Gärdestad

Tomorrow - Avril Lavinge

Dancing in the moonlight - Top Loader

Jag har varit vilsen lisa - Parken

Paid my dues - Anastacia

Nightmares - Billie the vision and the dancers

Autumn Shade - The Vines







Kommentarer
Postat av: saga

åååååå många av dom låtarna blir ja också berörd av<3<3<3

2011-01-23 @ 03:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0