Om mig


Hur ska jag sammanfatta mig i ett inlägg då? Jag föddes i solna och tillbringade mina
första år i Sundbyberg. Mamma skaffade ateljée i gustavsberg och vi flyttade dit och
här bor jag idag. Gick på ekedalskolan i 6 år, antagligen för att när jag var mindre
så tänkte jag inte så mkt på andra skolor osv. Gick under en kort tid på fiol men de
var inget för mig så jag började dansa jass/showdans i 4 år. Haha fyra år helt åt
skogen, hemska sanningen: jag är en uusel dansare. Visste inte riktigt vad min
grej var men i trean fick jag min första riktiga skiva som jag verkligen gillade.
Anastacia med Freak Of Nature. Och det var väl då jag fick upp ögonen för musik.
Vet inte om ni hört mycket av henne men hon har en ootrolig röst. Dessa låtar dansades
det ständigt till. Så i femman tog jag gitarr lektioner och det va där jag hamna på rätt
spår. Sen kom högstadiet....Ärligt talat för mig var högstadiet ett rent helvete.
Visst jag var inte djupt deprimerad konstant men nej jag hatade de.
Iallafall nu går jag på Kulturama Artist/Musiker och håller på med sånt som
jag älskar. Musik. Annars håller jag på med cheerleading. Jag kan väl samanfatta
det med 3 ord. Energi, Press och lyckorus. När det kommer till kärlek, har jag
väldigt lätt för att bli "kär" i folk desvärre hahah. Jag gillar inte när livet står till
utan jag vill att det händer något hela tiden. Ja det var lite om mig ;)

Kommentarer
Postat av: saga

å gud vilekn tur att mia skaffa atelje här, tänk om vi aldirg träffats uuuuuschhhhhhh va hemskt!!!!!! puss påreejjj

2011-01-23 @ 03:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0