Painting Time

Jag kom på en sak eller aa en idé idag. Ni förstår jag är en
konstnärlig själ hahah. Jag säger inte att jag är grym på måla
eller nått. Men de iallafall något jag älskar att hålla på med.
Så jag har tänkt att varje vecka ska jag ha något som kallas
Painting Time då NI får komma med ett förslag på vad jag ska
teckna, måla eller skupturera. Fast jag kommer att skriva vilken
teknik varje vecka. t.ex skulptur. "verket" kommer sedan visas upp
i bloggen veckan efter. :)

Så det är upp till er! Vad ska jag teckna? (startar med en enkel)
Matrial: Blyerts, papper
Teknik: Blyerts
Tema: FRITT

Kommentarer
Postat av: saga

åh vilken rolig idé=D men tyvärr har ja ingen fantasi just nu så ja kommer inte på nått kul...rita hur din dröm kille ser ut. kul förslag. ja kan komma me nått nytt när ja har en hel hjärna igen<3 puss

2011-01-02 @ 03:44:12
Postat av: Jullannnn

Dig själv :D <3

2011-01-02 @ 13:28:54
Postat av: Molly

Okej tack! :D får bestämma något sen :) <3

2011-01-02 @ 17:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0