Så lat, så ung och så lojal

Vaknade vid 6 idag. Jag kan inte sova länge och igår
somnade jag vid 1 så då vaknade jag tidigt. Iaf, kunde
inte somna om så jag läste min bok i en timma efter det
var klockan bara 7 så jag satt och spelade gitarr.
Nu sitter jag och skriver på den där so uppsatsen och jag
är såå trött på de!! Har ingen bra dag idag, men försöker
vara positiv iallafall för egentligen har jag ingen anledning
till att känna mig nere.

Sen jag skaffade linserna så ser hela min omgivning ut som
ett fotografi. Ja, så dåligt ser jag utan linser :/
Vet att det har varit mkt webcam bilder men tills
jag har tid att komma ut o fota så blir det så.
I bakgrunden: Sinead O'Connor - Last Day of Our Acquaintance
M

Kommentarer
Postat av: saga

va inte nere älskling! du e bäst på jorden

2011-01-11 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0