Soldier On







Träffade Saga idag och vi tågade iväg mot en utställning mamma medverkar
i. Det var ooootoooligt mycket folk som på tvärnbanan mot luma ungefär.
Dock hade jag gjort en 4 sidors uppsats i skolan innan och var totalt slut när
jag kom dit så irrade mest runt och kollade inte så noga. Men tog kort på
några favoriter! Bildkvaliten är pinsam men men,mobilkamera.
Människohunden är så sjukt obehaglig! Inspererades lite till att göra egna grejer
igen när jag har ork och tid. Om det är någon konstnärlig stjäl som undrar vem
som har gjort dessa olika grejer kan ja säker ta reda på de.
Det här var på Liljevalchs fresten om ni vill ta en titt själv. Samma ställe
som några av mina gamla klasskompisar kommer att ställa ut på.
Kommer att bli grymt! Pöss
M

Kommentarer
Postat av: saga

hund människan e så läskig!!!!!!! men cool ändå!

2011-01-28 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0