Sour Times

Har jätte mycket att plugga så jag borde plugga men
jag kan inte koncentrera mig alls! Tänker på för mycket!
Så här är det när man går i musikklass, ibland känner man
sig skit bra medans andra dagar kan fundera över varför
man ens kom in.

Stig hörde mig spela idag. Shit! Skitbra syrran du kan nog
uctvecklas as mycket genom åren! Du är ju lite mer åt
Amanda Jenssen hållet. Han ser att ja ser fundersam ut. Ja
haha de är ju ingen celine dion, men de vill du ju inte vara
heller!
Du har ju inte den där klassiska rösten men mer personlig.
Kör på rock bara! Stig vill så väl men de blir så fel!
Jag HATAR höra att ja sjunger personligt, låter konstigt
men de betyder i flesta fall att det är något annat i min röst
som saknas! Och paniken griper mig ibland att jag kanske
aldrig kommer kunna få till en klassisk röst.
Jag vill inte vara medelmåtta

Och jag vet,jag vet det handlar om utveckling men vissa
grejer i rösten går inte alltid att förendra. En nylonsträngad
gitarr går inte och förvandlar sig till en stålsträngad gitarr om
man säger så. Det är nu jag börjar spekulera i om det har något
med mina lungor att göra. Jag har försämrad lunfunktion och de
innebär att jag inte kan använda 100 % av mina lungor. Ironiskt
nog har Amanda Jenssen samma grej....
Ja, så här kan jag hålla på i timmar men var tvungen att skriva av mig.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: saga

du e verkigen ingen medelmåtta<3 o de e ja säker på att stig inte mena heller=) puss på dej

2011-01-17 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0