Swing Low Sweet Chariot

Hemma från träningen och vill bara sova men neeeeej jag
måste skriva en uppsats! Uppsatser är inge kul de. :/
Sen efter de måste jag plugga musik teori så jag slipper skämma
ut mig på lektionen igen. MOLLY! Hur ska du göra om den här tonen
för att få ett ASS dur?? (tystnad) I sånna här situationer får jag panik
och kan i stort sätt bara få ur mig: eeeeeeh......eee. Och det räcker
inte som svar tyvärr. " Det här ser inte bra ut Molly" (blickarna på mig)
Jag haaatar att hamna i jobbiga klassrums situationer. Dessa lektioner
påminner lite om min gamla kemi lektioner, fast värre.

Träningen var iallafall kul och härlig som den är för det mesta. Satte
gymnastik sekvensen rätt bra :) ! Bara två veckor kvar till DM nu!!!!
PANIK. Men det ska bli aas kul. Katja berättade att vi med laget skulle
iväg på en hudvårds kurs med laget. Jag trodde det var ett skämt men
nope. Så på måndag drar jag iväg på hudvårds kurs hahah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0