Boom - Lay-Boom

Hela dagen har ägnats mest åt cheer och göra mig i ordning inför cheer :P
Träningen gick fin fint, förutom en liten incident där jag fick en
knytnäve på näsan. Gjorde shjuuuukt ont men jag gick ut andades lite
o sen va jag back on track :) Gör mindre ont om man tänker på nått
annat,håller bara tummarna på att min näsa inte sväller upp nu.

Ska ha skrivit en låt tills imorgon men jag får ta någon gammal jag gjort
för jag känner verkligen att jag inte har någon ork att sätta mig ner o
hitta på nått fyndigt.
Imorgon blir fika med saga,känner att ja måste träffa henne var ett tag
sen :/ Måste prata om emmaboda bla :)

Mysbok <3
Ser ut som en klyshig bok men den e riktigt fin :)




Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad heter boken och författaren? ser ut som en sådan jag skulle kunna gilla!:) du har säkert bra bok smak också!

Kram

2011-01-24 @ 22:34:18
URL: http://konstomode.blogg.se/
Postat av: Molly

Boken heter: Den man älskar. Av: Emily Giffin

Jag gillar den för att den går tillbaka i hennes

liv och ser på hennes gamla minnen, både underbara

och jobbiga. Har inte läst klart den än men jag hoppas

att den håller sig lika bra :)

Kram på dig

2011-01-25 @ 00:38:21
Postat av: saga

aj stackars din näsa=(

2011-01-26 @ 08:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0