Min Familj



Fina kära Mamma
Mamma hatar vara med på foton så bilden är plockad på ett repotage fran nätet.
Hon är en av dom coolaste personer jag känner även om jag inte erkänner de
så ofta. Hon är så otroligt stark och ser till att få det hon vill. Mamma fortsätter
alltid kämpa på till hon lyckats och jag är så stolt över henne.
Sen finns det vissa dagar hon bara påpekar hur jag ser ut och vad jag har på mig
vilket gör mig totalt galen. Hon har också en envishet som jag blir helt galen på!
Men hon är bäst.

Och pappa. Världens roligaste och tråkigaste pappa. Tror de flesta av mina
vänner fått genomlidit många av hans poänglösa skämt. Han ställer alltid upp
och har många genialska & kreativa idéer som han gömmer i sitt huvud. Hatar
ägg mer än någon annan och älskar sportradion. Lou Reed-freak på högsta nivå!

Broder stig. Bäst kort och gott. Så jävla bra!! Vet vad han tycker och vet
vad han vill! Men Stig har inte alltid varit en sådan underbar person.
Innan han flyttade hemifrån var han ett riktigt monster och glädjedödare. Jag kan lätt
säga att jag hatade honom på den tiden. Självgod, Elak och Självisk tänkte jag.
Men jag måste ha varit ett rent helvete jag med. Skrek och retades. Men saker
förändras och Stig växte till sig(so did I). Idag är han bokstavligen en teddybjörn
och asrolig. Min favorit brorsa. Förutom att vara allmänt trevlig är Stig ett
träningsfreak. Tränar vaaarje dag och får panik av att inte träna.
Äter mängder med kosttillskott o sånt också haha.
Stigs officiella namn är : Ossian Eklund (döpte om sig när han var 22)

Sen har vi Ella, min fina vackra underbara vän.
När jag känner mig som deppigast räddar hon dagen genom att bara finnas där.
Skulle inte byta bort henne mot något på hela jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0