Berätta inte för henne att jag ger dig något du inte ens trodde att du saknade

Dagen har vart aas skön :) En historia lektion och resten musik.
Spelade upp min låt på sing/songen och började arragera allas
låtar. Så jag fick spela bas i issas låt jätte kul men var kass haha.
Borde plugga matte men kan inte sluta spela på keyboarden.
Vill köpa en cajon(trumma) men de billigaste ja kunde hitta var
för 1700 o de är ändå rätt mkt pengar.

Vi har en ny tjej i klassen o hon är as shysst :) Anna.
Sen har jag massa tankar som tar död på mig, som
jag vinte vet vad jag ska göra av. Bara ältas i mitt
huvud. Hur? Varför? Säkert? Om? När?


Tog kort på himlen när jag gick hem från skolan, tycker dock inte att fotot fångade
färgerna riktigt. De var så otroligt starka!

Fick ta hem fräkten igen i söndags, för snart är det ju tävling igen :D
AAAA så sjukt kul de ska bli!



Kommentarer
Postat av: AANNNA

Haha, nice att jag är "asgrym" ;) Tack, tack, det är du med btw. Hoppas bara att du fortfarande håller med mig om det!

2011-02-16 @ 20:00:21
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0