I samma bil

Håller på att packa det sista inför imorn. Drar iväg
till farmor i värmland. Kommer befinna mig 5 timmar
bort men det blir kort hos farmor för jag åker vidare med mamma
till göteborg. Tycker dock om att resa. Jag kan sitta i timmar
o bara tänka o lyssna på musik utan att nåhon kräver att
jag ska göra något. Tänka på allt möjligt musik, skolan, saker
som oroar mig helt enkelt. Kanske låter lite konstigt att jag gillar
att tänka på saker som oroar mig. Men jag försöker tänka ut
hur jag ska lösa dom. Vi hade tänkt att vi skulle fira nån slaks mini
jul i värmland. Iallafall sen i göteborg ska jag och mamma kolla
på ett univeritet där hon kanske ska jobba. Hon har blivit erbjuden
ett jobb som professor så om hon tar det kommer hon bara vara
hemma varannan vecka. Egentligen borde jag förbjuda henne men
om de är något hon vill så borde hon ta det.
Ååå skulle vilja titta förbi vid göteborgs cheer förening, dom
är så otroligt duktiga men de är nog jullov där fortfarande :P
Mååste sova, lång dag väntar.



Kommentarer
Postat av: saga

å va kul o åka till göteborg, de e la goa gubbar!!=) ring mej när du har tid! ps va kul för mia=D

2011-01-05 @ 05:21:07
Postat av: Erlendastri

Great site! Lots of useful information!

2011-11-14 @ 07:29:34
URL: http://erlendastri.blogcheapster.com
Postat av: Jennifer

Firar min nystartade skönhetsblogg med en utlottning av Beautysticks. Du är jättevälkommen att delta för en chans att vinna!



www.Loveyourskin.blogg.se

2011-11-14 @ 09:19:17
URL: http://loveyourskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0