Frosty Day




Stog och borstade tänderna idag. Plödsligt började det skaka något enormt.
Och sen började det att mullra runt omkring mig. Jag hörde ella utanför skälla
på löpande band. Jag rusade ut från toaletten.

MAMMA, STIG? VAFAN ÄR DET SOM HÄNDER??  Mamma: Händer det någonting?
Men, men allt skakade ju!! Ella sprang till altandörren. Då var det all snö som
hade rasat ner från taket. Vårat tak är rätt stort så det var enormt mycket snö.
Så det är ett stort stort snöberg utanför här. Lustigt senare hörde jag på radion
om hur många takras olyckor de vart på senaste tiden. Bl.a någon som fått
en enorm istapp i huvudet...aj.



Kommentarer
Postat av: saga

jaaaaaaaaa ja va me om exakt samma sak när ja låg o sov så vakna ja av att hela huset skaka till typ, aaaaaaaas läskit

2011-01-11 @ 15:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0