Brown Suger




Oh yeah, thats right IM BACK! Och idag när jag träffade min bästaste bästaste Saga
så pratade vi lite om allt möjligt och helt plötsligt slog de mig att ja ville göra en mini
intervju, so here it comes!

Vilket klädesplagg satsar du på i sommar?
Mest på stora och mysiga tröjor!

Sommarens bästa film?
Stockholm Boogie!!

Vilken sorts killar faller du för i sommar?
Åå afrikaner och hårdrockare!

Vilken är din favorit glass?
Magnum Strawberry

Vad är ditt mål med Emmaboda?
Ha as kul och haffa skrillex!!

Efter sommaren...
Börjar jag äckel skolan igen...

Vad ser du fram emot i sommar?
Uppsala Reagge och Emmaboda! :)

Sommarens drog
?
Proviva Juice!! Sprider ut i kroppen och ger energi i hela mig!

Vem är den bästaste bästa?
Molly



Kommentarer
Postat av: saga

hahahhahahaa ja pallar inte....ja de va ju en...fin...intervju...

2011-07-06 @ 01:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0