I know you can't stay but I wish you would


Rapporterar lite snabbt från värmland! :)
Jag skulle kunna sammanfatta gårdagen med ett ord, tåg.
Jag åkte i stort sätt tåg hela dagen och när jag till sist skulle byta tåg lyckades jag
missa tåget. Så jag blev fast i Karlstad. Det var kul...
Men jag kom till sist hem till farmor iallafall. Idag vet jag inte riktigt vad som
gäller men jag tror att vi ska åka till Tveta och hälsa på där sen ska vi vidare till
en blues festival senare ikväll ;)
Saknar redan Ella bebisen. Jag har precis kollat klart på sjunde boxen av O.T.H.
Uchhh vilket dåligt slut!  Jaja ska försöka fota lite idag!
Ha det bra fina ni :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ella!!<3

2011-07-09 @ 12:14:20
Postat av: saga

mysit de låter o va på landet=) ja vill också bara åka iväg!! ååå ja vet ja hatar slutet av sjuan, så jävla depp!! nu gäller de bara o vänta tills åttonde säsongen kommer ut på box....wii

2011-07-09 @ 12:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0